Tillbaka till pressreleaser
Januari 20, 2017

Vi söker en ny spelare till vårt team

Vi letar efter dig som vill jobba på en arbetsplats där du får utlopp för ditt driv och engagemang och där du får bidra i våra projekt som i huvudsak handlar om strategisk kompetensförsörjning. Samverkansplattformen ECC utvecklas tillsammans med våra olika regionala och nationella partners. Nu behöver vi stärka vårt team med en ny medarbetare som jobbar med oss i EU-projekt, kompetensförsörjningsinitiativ och analysprojekt.

Välkommen med din ansökan genom att sända ditt ansökningsbrev samt cv till apply@grimaldiab.se märk din ansökan med ”projektkoordinator”. Frågor om tjänsten besvaras av Märta Grimaldi på 073-684 41 15.

Vi vill ha din ansökan senast den 12 februari 2017.

>> Läs mer om tjänsten här (pdf)

Länk till rekryteringsannonsen hos Grimaldi Access >>>

Jobba i Västerås vision är att skapa Sveriges bästa lokala arbetsmarknad. Vi är nationell partner i arbetsmarknadsfrågor och driver Västerås bästa medflyttarakademi. Bland våra satsningar märks Arbetsmarknadskunskap, YOU – Yrkesorientering för unga, samt ECC – Energy Competence Center där vi samverkar med arbetsgivare för att säkra framtidens kompetensförsörjning och positionerar regionen som ett världsledande energikompetenscenter. Jobba i Västerås bedrivs som en ekonomisk förening och har ett 35-tal medlemmar vars anställda utgör knappt halva Västerås arbetsmarknad. Vi har våra lokaler i centrala Västerås. Två av projekten som JIV/ECC deltar i finansieras av Tillväxtverket & EU (Regionalfonden och Socialfonden).

EU flaggor